IM IN LOVE, FREDAG!

Sitter på jobbet. Igår körde jag ett 11 timmars pass, igen. (fan va jag längtar till lön 25maj) Somande dock inte innan filmen när jag kom hem, vilket jag gjorde i onsdags. Kul chey. Hästen var dock fin när jag red mitt i natten!! Höll på att dö gjorde den. wops. Men ska vi ut och tävla snart så är det dags att han rör på fläsket den lilla pissråttan!! Fick skritta av i skrittmaskinen med Dior efteråt så han var nöjd iallafall. Anyway, idag är det underbara fredagskänslan. Det bjuds på grillat ikväll och jag hoppas på fint väder. Men först ska jag ta mig igenom en dag med 3 veterinärer på jobbet och lilla jag som är ensam assistent, serva 3 vet och samtidigt svara i telefon och sitta i receptionen kan bli körigt, och minst sagt rörigt. But im the superwomen så det går nog. ömh. (jag har en praktikant, häh) Observera att jag för dagen har väldigt ont i min höft efter att härmedagen gått in i en papperskorg under promenaden runt strömen. Herregud va klantigt. MEN, idag ska jag och min kära bror gå en sväng på stan och shoppa samt köpa nya mobiler. Så smärtan går nog snart över, WOOP WOOP!! Anteckna nu detta mina kära läsare.. fy fan va text det blev, mot mina principer. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0