EN LITEN LITEN FUNDERING

vem/vilka är ni? Nu kommer ni garanterat vara as piss tråkiga och ingen kommer skriva en sketen kommentar, men hey, va fanken!

Här kommer några tankar i min annars ganska ordfattiga blogg. Har varit hemma i 10 dagar, längtat tillbaka i 9 dagar, jobbat 8 dagar och frusit i 10 dagar. Har ju haft en vision att jag ska lägga upp lite bilder på shopping ifrån MBK, men ae så långt har jag inte hunnit i mitt liv. I morgon, då kommer det. Måste bara jobba och städa rummet först. Till vilken anledning kan tyckas? I torsdags fikade jag med W, slutade med att vi satt 6 tejer och snacka skit i solen. S-k-ö-n-t. I lördags firade vi Fia, trevligt, mys. Ätit påskmiddag, jobbat med shysst OB, and the list goes on. Well well, det har varit 4 minst sagt turbulenta dagar, tråkiga besked och massa tokerier. Vilket får igång tankarna som en bergodalbana i min lilla laptophjärna. Hoppas på en bättre påsk 2013. Ja fy fanken.

Kommentarer
Postat av: C

Här har du en trogen läsare! ;)

2012-04-10 @ 08:53:51
URL: http://nyheter24.se/modette/carolineskogh/
Postat av: linn

count me in! ;)

2012-04-10 @ 18:46:29
Postat av: M

JAG ÄR HÄR PULLAN!!!

2012-04-11 @ 12:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0