NKPG i ett nötskal.

Ja, Norrköping.. Önskar så hårt att jag bodde i göteborg. Eller i underbara Skåne. Men na, jag är för hemmakär och tycker om mina vänner för mycket för att fly dit.  Men ja, drömma kan man ju. Norrköping stör mig ikväll. Samma folk överallt, jämt, alltid, standard. Alla vet allt om alla. Alla har troligtvis legat med alla. Alla snackar skit om alla, "asså målar hon sina leverfläckar? för ibland har hon dom och ibland inte" ÖÖH, Finns det seriöst inget vettigare att snacka om? Ae, uppenbart. Tur att man kan skratta åt det såhär. Men nu ska vi inte komma ifrån ämnet. För det är tämligen inte det faktum att alla har legat med alla i norrpan jag stör mig på en onsdagskväll som den här. Stör mig mest på människorna. Desperationen. Sättet att bete sig som apor i en bur. Fast, dom senaste två dagarna har nkpg varit ganska trevligt när jag tänker efter, att ett väder kan göra så mycket. Hela stan vaknar upp.  Cyklade genom Vasaparken idag, alla ser så glad och bekymmerfria ut. Lyckliga. Bara ikväll det spårar ur. lite. men jag får skylla mig själv. Enbart mig själv att skylla idag. Tjur tant. Förövrigt är jag själv ganska bra på att vara glad. För det mesta. Fast na, inte alltid. Det skulle ju liksom inte vara normalt. Right? Men jag är ingen ledsen tjej. Im miss happy face. Booh-ja! Med det är intressanta inlägget säger jag, god natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0