BOM BAW BOM!






Bilder sen i lördags. Finally. Kan någon säga mig vad som hände? Kunde knappt röra mig ur sängen i morse, har sån sjuk träningsvärk i magen och känns som jag brutit 5 revben på varje sida. PAIN. Vill även tillägna några rader åt min fina PARTYhatt som fick hänga med under kvällen. besviken på alla som som vanligt kom fram och haffa den, helt plötsligt kunde man se den på på nån random brud eller snubbe på dansgolvet. (som vanligt med våra party hattar) Den somnade in på trappans dansgolv, (dom delar som fanns kvar vill säga) runt 01.30.

Adam Tensta – OK Wow (Den Svenska Björnstammen)
Chipmunk Feat. Chris Brown – Champion - Explicit Version
Ke$ha – Blow



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0