BEAUTY WEDNESDAY-DAY.



Blev utmanad av Jenna att skriva 5 sanningar om mig själv.. So here you go broo!

1. Jag hatar när folk tar på min näsa. blä, äckligt, obehagligt. Låt den va..

2. Jag hatar att snacka känslor och gråta. Stänger gärna in mig som en sköldpadda i skalet. Vid undantag när jag är arg.. Då jävlar är det fart på't!

3. Jag är en pojkflicka. Inte i klädväg osv, utan mer i sättet, chargången osv. (man kanske blir så efter att ha bott med 12 killar i samma hus i ett år i lkpg, men ändå) Har alltid umgåts mycket med killar ända sen jag var en liten skit, gick i gymnasiet, och nu när man börjar bli 'vuxen', och jag trivs som fisken i vattnet! Dock snackar dom precis lika mycket skit som oss tjejer.. he-he

4. Irriterar ihjäl mig på att håret alltid ser som bäst ut när man ska sova. JÄMT. why? Man önskar sedan att det ska se likadant ut när man vaknar.. Vilket det knappast gör.

5. Jag är sällskapssjuk chey! Gillar att alltid ha något inplanerat att göra. Då mår jag bra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0