REBECCA & FIONA.

Bilderna från gårdagen vill inte laddas upp tydligen.. Hade i vilket fall en great kväll. Var på Trappan och hoppade runt till Rebecca och Fiona. Så jävla tuffa! Kommer leva lite på det ett tag nu. Körde spel, firade Jenny, lekte pingvin, och ah hade det allmänt bra. Jenny körde karate och slogs, (nej jag tror inte att du minns det) men hon fyllde ju faktikst år så hon är förlåten. Kvällen fick ett oväntat men roligt slut (!!!) Vid 12 ringde Fredrik och väckte mig i morse (!), inte okej någonstans. "ta lite munskölj och kom och skjutsa mig nu" invalida människa... W tittade även förbi under dagen och resumerade kvällen! Nu står en dusch och mat på schemat. Sen ska jag bege mig iväg på soldidan-kväll! Hoppas ni antecknat detta nu. HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0