KUNDE MAN JU GETT SIG FAN PÅ 08:OR...




Tro fan att jag hade en jävligt bra och spontan kväll igår! Jobbade, var på modevisning, umgicks med fredrik, johan och adde (ovanligt), stress åt donken (skam), var på modevisning, fick sedan för oss vid 11 att vi skulle gå ut, vilket vi gjorde. Möte upp fina Whilma och co. öste lite. OCH TITT PÅ FAN, 00.37 får jag ett sms av RICARD att pojken har åkt från stockholm för att hälsa på och att han står i kön till Puls. crazy! "ae skulle bara åka och köpa en cola på mc donalds så hamna vi här", åkte lite Whilma gocart osv. Så den lugna kvällen som skulle sluta tidigt slutade inte alls tidigt. Såg solen gå upp innan jag somnade. Men jag är nöjd. Så nöjd så! HUGS

Kommentarer
Postat av: ebba

är du modell alltså? Sjukt söt äru iaf =)

2011-03-27 @ 16:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0