BRA MUSIK TORSDAG/FREDAG NATT.



Anna har lärt mig dumheter idag, nämligen att dricka kaffe. Inte ok. Men det är vad som krävs för att hålla sig vaken under 7 timmar framför datorn. Sitter för tillfället och är töjp hyper. 3 koppar efter halv 8 är fan inte helt OK! Hon skjutsade även ( med fet bil delux, mh) till Munken efter jobbet där det spenderade lite tid. Trevligt kan tyckas. Tjatade även till mig donken drive på vägen hem. cheeeees man! Fick just ett sms om att jag missat ice road truckers ikväll, fasen, sjukt underskattat program. bra skit. folk dör, tro mig. Med detta inressanta inlägg säger jag godnatt! god natt. HUGS

ps. plockade upp en söt (?) tant på vägen. Dagens ros till Anna!
ps nr.2. tack för att ni bara blir fler och fler som läser bloggen. bäääzta. osv. Puss på er iallafall. hej då!

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

visst är de snygga :)!

2011-03-18 @ 07:21:32
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0