IT'S A DEAL?

Det ringde en söt människa nyss på lunchen. Efter ett tag kom vi fram till att, 93OR MÅSTE HA SKYLTAR PÅ SIG PÅ KROGEN. Hur gammal på en skala 1-10 känner man sig inte när någon kommer fram och frågar "vilken skola går du på då?" man svarar, "ne jag har slutat.." han säger, "aha jag går i 2an på ebersteinska!" Herremingud.. Så alltså, skylt på 93or införs nu på Puls. Eller kanske en stämpel i pannan?!! it's a deal?

Och för er nyfikna själar som undrar över mitt bra besked igår, jag kan inte säga så mycket om det ännu. Men har blivit erbjuden att åka på kurser i Göteborg och Uppsala för att få högre behörigheter inom jobbet! Glad tjej

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är det du arbetar med? :) Kanske du skrivit tidigare men jag har inte hängt med så länge . Hoppas du svarar!



Kramis!

2011-03-01 @ 21:42:40
Postat av: emma ,

hahaha, det är verkligen sant alltså! be om leg för att haffa liksom, inte okej ! och KUL för dig sötan :D grattis !

2011-03-01 @ 22:24:48
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0