WHO LET THE GLOOSYS OUT?!





Satt och kollade alla gamla bilder och festbilder på datorn, hittade blandannat dem här två och blev himla sugen på att bowla. Även fast jag är ganska dålig. Eller ah, medel, inte bäst kanske. Minns en gång när jag och Gustav ägde fett, jag gjorde nog en spärr under hela matchen eller va det nu kallas. Det var nog även det ända bra jag gjorde också för den delen.. Men dem här bilderna representerar en lyckad bowling kväll iallafall, who let the gloosys out?! who who who who who? Girl powhaaa


Kommentarer
Postat av: Jossan

sv: ja, jag vet ;) blir du super arg om jag köper en likadan som dig? (a)

2010-10-12 @ 20:02:34
URL: http://rosaplanka.webblogg.se/
Postat av: Anonym

tror du att du är en gloosy egentligen eller?

2010-10-12 @ 20:41:50
Postat av: Anonym

hahaha vem tror du att du är :D

2010-10-12 @ 20:44:40
Postat av: Anonym

Anonymiteten kan göra vissa stora i käften! :) PUSS

2010-10-12 @ 21:30:51
Postat av: emma ,

bästa gloosys :D och jaa, vi bowlar snart tycker jag! och glassssen är godaste ever! och jag tycker din leopardtröja du köpt är sjukaste snyggggg ! kommer låna den någon dag i framtiden kan jag lova ;) pyssssssss

2010-10-12 @ 21:42:05
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0