OH JA

Jag lyckas alltid så bra, åkte för att lämna min bror på stan, köpa kina och handla lite. Beställer vad jag ska ha och går för att handla. När jag kommer tillbaka ropar tanten ut nått som jag tror är min mat, tar påsen lite halv stressad, tänker "fan va tung den va för att bara innehålla 3 små rätter" och går till bilen. Kommer hem, lastar ut maten till mig mamma och Pernilla, inser att det är 5 grande rätter, 7 ton ris, ett dussin lyckokakor, glass med friterad bannan till efterrätt och massa olika såser! Undra om han som skulle ha det egentligen blev glad över 3 små rätter istället .. hähä. Nu är jag iallafall proppmätt men ligger ändå i sängen och trycker i mig massa vindruvor, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0