Tre godingar.

Bokstavligt talat halkat runt på stan tillsammans med två puddingar nu i eftermiddags. En lång fika han vi med också. Och lite fynd tills i helgen. Det gillas! För nu har jag nått sjukt roligt att se fram emot till på köpet. PLUS matildas och jennys inflyttningsfest. hehe! Nu är jag bara allmänt seg så tänkte bänka mig framför sex and the city 2 och dö tills i morgon för då väntas det jobbelijobb! Slutligen vill jag bara upplyssa om att jag har världens bästa vänner, för jag har såna (!)

Kommentarer
Postat av: m-a-a-a-t-i-l-d-a

Puss du halkis ;D



ALLA är bjudna på min och jennys inflyttningsfest :D

Ingen behöver parta ensam utanför ;) hihi



Ni är galet jävla bra ;D <3

2010-11-29 @ 22:03:33
Postat av: J E N N Y

du är en världens bästa vän.



våran inflyttningsfest matilda, då du jävel..... <3

2010-11-30 @ 16:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0