THIS IS NO SHIT!

Fullständiga namn? Anna Johanna Johansson Kvist
Kallas? av familj, släkt och lite vänner har jag alltid kallats jossa. Annars kvirre, kvist eller kvisten. Tror ingen viste under gymnasie och högstadietiden att jag hete johanna faktikst.
Exakta ålder? ca 19 höstar
Var bor du? Smeeechby mannen.
Bor tillsammans med? mamma pappa barn.
Några husdjur? hund, dammråttor. Häst då, men de tycker jag inte räknas som husdjur. snarare stalldjur.
När ska du sova ikväll? efter maten
Duschat idag? Titt på fan det har jag.
Vilket år tog du studenten? 2010 is the year baby!
Jobb? Jorå, men det går mot hårda tider mina vänner..
Pussat någon idag? ah jenny ca klockan 00.40.
Dagens klädsel? orange/brun tröja med typ stora fickor och en poncho över + ett par svarta byxor. gött 
Dagens sötnos? jenny
Dagens roliga? anna
Hur många har du kysst? Moder theresa <3
I dag? emh, jorå de är soft. chillaxar lite här så att säga.
Vem pratatde du senast med i telefon? Fredrik
Vad står det i ditt senaste motagna sms och från vem?  Farmor och familjen bara. så du måste komma!! Från sofia.
Vem ringde du senast? Jonas
Har du många vänner? Självklart. Puss på dom gullisarna!
Vad gör du just nu? Svarar på en hel massa onödig fakta om mig själv och har ganska tråkigt. Dricker även mitt 3.e glas cola för dagen.
Hatar du någon? Hatar är ju ett stark ord hörrni.. men ae de gör jag verkligen inte. hö-hö.
Vad ska du göra idag? Hum, jag ska äta födelsedags middag med martin och fira honom. Det är han värd!


Kommentarer
Postat av: emma ,

haha, moder theresa <3 och HAHHA, jag vet verkligen inte , men du ville väl ha handen där antar jag :D PUSS :D

2010-12-30 @ 13:03:14
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0