UPCOMING

Ni far helt enkelt sta ut med att det kommer att mestadels vara bikinibilder pa den har bloggen framover. Dock lite shopping som kommer utforas dom narmaste dagarna kanske slangs upp ocksa! mh. ja! Dagen har vi spenderat pa stranden dom sista soltimmarna och nu ska vi strax ga och ata varan sista lunch i Patong. Sedan gar bussen till Bangkok. (14 timmar, kill me) Ska faktiskt bli riktigt roligt aven fast jag an sa lange inte ar ett jatte big fan av staaan. Shopping ar jag ju dock ett big big fan av sa jag ska nog klara mig, an sa lange har jag bara lyckats kopa pa mig ett par tojp Jeffrey Campbell kopior, en kjol och nagra toppar for runt 300 lappen allt som allt. Ar faktikst stolt chey! Och eftersom det har blev ett sa in i helvete intressant blogginlagg kan jag ju lagga till att jag snart har last ut 3 bocker pa dom har 4 veckorna. DAROOO MAMMA! Aven att allt borde vara sahar billigt i Sverige. Att jag alksar 7 eleven, godaste ham & cheese sandwichen jag atit. Jag har brant nasan, svettas ungefar en hel coca cola flaska om dagen. (om man hade samlat upp allt alltsa...), dricker aven en hel del coca cola eftersom jag har lite av ett beroende. Dock ar det ju inte svett i den dara... Chipsen ar jaavligt goda i thailand. Rekomenderar strakt. Hade jag inte haft en sa full vaska skulle jag kopt med mig halva vaskan full med chirre assa. Ah. Det va det. VI kan konstatera att jag antagligen har gatt upp 20kg tills jag kommer hem i helgen. WOOP! Nu haller jag pa att svimma av hunger, men det loser sig som gubben sa nar han sket i badkaret. TJA

Kommentarer
Postat av: kajsa

det där med att du har läst ut tre böcker johanna?! sa vi inte att det var typ en sammanlagt? ;)

2012-03-31 @ 09:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0