RETRO, YOU TELL ME.


Dagens inspiration heter; Angelica
Just kollat klart på Step Up 3 med Linnea och jepaah. dans filmer, dem blir liksom aldrig tråkiga. Och så hittar man jämt massa ny cool musik som man spelar sönder! (+ snygga killar) Nu borde jag verkligen hoppa i säng och få lite skönhetsömn. Först måste jag bara ta tillbaka min säng av L och J, självklart haffar dom husets största för att kolla på film.. I morgon eftermiddag/kväll ska jag jobba och sen åka raka vägen till Frida och fira henne! Flickan fyller ju år idag, GRATTIS. Fick till och med säga grattis till henne en sväng på stan i dag. Hugs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är så jävla grym :D Ni är nästan lite lika!

2011-02-04 @ 00:32:41
Postat av: Anonym

Hon är så jävla grym :D Ni är nästan lite lika!

2011-02-04 @ 00:32:42
Postat av: johanna

haha, tack antar jag? ;)

2011-02-05 @ 13:32:38
URL: http://kvistjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0