SVAR.

Svar på inlägget FREDAGSMYS av Världens bästa Moster:
Kan du fixa lite sminktips till mig... Du e ju en stjärna på det! Pöss <3


Svar: smink tips.. Hm, just halloween sminkningar tror jag inte att jag är så haj på för antar att det var det du syfta på kära moster?!
Så tvivlar starkt på stjärn statusen där alltså.. Men sånt som ser ut som blod i ansiktet och mycket svart runt ögonen är tufft..
kolla dom här sminkningen, den första är tufft och relativt lätt att göra! Pöss 
http://www.bloglovin.com/m/1183403/138172734/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyR
mJsb2dnLnZlY2tvcmV2eW4uY29tJTJGbGluZGFzLXNtaW5rYmxvZ2clMkYyMDEwJTJGM
TAlMkYyOCUyRnZhbXB5cnNtaW5rbmluZyUyRg==

Om det inte var halloween sminkning du menade så tycker jag att en brun nyans på ögonskugga är himla fint. (skulle passa dig) Och det funkar till allt. och jag själv kan ofta
om jag ska ut ha lite svartsotade ögonlock. snyggt!


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Moster

Ååhhh... Önskar jag kunde! Mitt problem e nog snarare att jag sminkar för sällan... Brukar be en kompis ibland men det slutar alltid med att jag ser ut som Helena Bergström... Du kan väl göra mig fin till Connys fest om vi dyker upp hos er innan! Pöss <3

2010-10-30 @ 16:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0