HÄRLIGT

Huvet är tjockt, nyser hela tiden och är trött. Hoppas inte att det är en förkylning på g, inte nu, det är ju partyhelg i helgen, fyra fester, två födelsedagar, det är ösigt herregud. OCH herregud, tjejer, tjej? Hur uttrycker jag mig? hehe. Patetiskt, anonymitet .. hej lågstadie! Fast, jag kan ju låtsas att jag inte bryr mig. Men det gör jag ju, noog, jag sjöng ju faktikst med i en hejaramsa om/med ett tjejgäng för ett år sen. och det borde ju vara straffbart.. right. Inte svårt att liste ut vem du är, avundsjuka, ae inte mitt problem .. du brände dina broar long time ago.

Kommentarer
Postat av: emma ,

brabrabra inlägg ! aah, fast köpte ett ganska brett och varmt huvudgrej så den är inte så fashion, håller mest varmt;) vill köpa ett tunnare och finare med :D men TACK :))

2010-10-13 @ 23:42:20
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/
Postat av: Anonym

ne precis det är lätt att lista ut vem jag är. tycker inte att det är okej att du lägger upp en bild på mig och mina vänner på din blogg där jag är med. ta bort den isådanafall

2010-10-14 @ 17:21:23
Postat av: johanna

skriver du på hugos facebook att dom ska ta bort den bilden också eller? tycker det är precis samma sak. Men det är ju iof mina vänner på bilden också, och dem har inget emot att den ligger på min blogg! så tror den får stanna.

2010-10-14 @ 18:10:59
URL: http://kvistjohanna.blogg.se/
Postat av: emma ,

BRA SVAR ! och helt sant :)) hon kunde väl tänkt sig för innan hon ställde upp på samma bild som dig om hon nu inte ville det isåfall :) bilden har vi kvar för att vi är så bra. resten spelar ingen roll.

2010-10-14 @ 19:47:26
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0