23.02

Dagen har spenderats liggandes, fast ae föresten, Känns som jag mest har städat faktikst. Torkat vin, torkat marsipan från golvet, dammsugit och ätit chips rester. Tänk va ett helt gäng tjejer kan ställa till med. Mamma blir inte riktigt klok på mig! Men man lever ju bara en gång. righit? Och det var det värt, tusen gånger om. Dock är namnet pippi ganska uttjatat nu. "åh pippi, du är min idol" "Det fixar pippi" osv .. Har i vilket fall mått dåligt hela dagen. Men farmor skulle firas så har hunnit vara på lite kalas också. Nu tänker jag äta glass, en fågel viskade i mitt öra att det hjälpte mot bakisheten, we will see. Drar på lite OC också. Kanske hinner somna innnan jag kommer till frysen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0