10.12, JAG ÄR VAKEN!

Svar till Jennie på inlägget Utkast: Okt. 28, 2010:
måste bara säga att du har jätte fint hår! Va använder då för färg? och hur gör du iordning det? =)
Svar: Tack tack! Jag kommer inte alls ihåg vad det var för färg jag använde nu sist. Tror det heter "warm chocolate" eller något i den stilen. Kommer dock inte ihåg märket. Jag gör inte iordning det alls mycket, använder lite hårspray om jag orkar och har tid. Använder inte ens något värmeskydd när jag plattar det, fy skäms. Ska köpa mig en flaska dust it och hälla i framöver, rekomenderas starkt! Annars är jag en hair killer delux ..

Svar till Anonym på inlägget Where's the rock & roll:
Var var du på intervjuv??
Svar: På Aktivgruppen i Norrköping.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0