TISDAG

För tillfället sitter jag på en bänk utanför stallet i Kvällsolen. I vanliga fall brukar stallet vara den bästa platsen för att bara vara, slippa tänka på annat och vara för sig själv. Idag känns det som jag har miljarder triljoner och ett dussin tankar som far runt i min feta vattenskalle och inte fan är man ensam då inte.. Det finns saker som jag inte förstår mig på. Exempel: krig, puckon, brudar, sega hästar, varför mamma scans köttbullar är så jävla äckliga, killar, varför det är så himla många dagar kvar till summer-b och slutligen varför man blir fet av mc donalds? Det är ju så jävla gott. Kuken.

Sedan funderade jag över när jag var som svettigast under ridpasset, med min fejkade POLO tröja från Thailand, varför brudar är så tröga? Herregud va tröga vi är. Men sen kom jag att tänka på hur förbannat tröga killar är, så då lugnade jag ner mig igen. Dom slår ju alla college rekord i världen med hästlängder!

Tänkte även skänka en tisdags tanke åt det lätt roligaste för dagen: HAVREPAPPA. Sök på havrepappa på Google och läs hanns blogg. Han bloggar för tidningen ridsport och jag har seriöst legat dubbelvikt över datorn mellan fakturorna idag på jobbet. Herregud vilken charmknutte. Käpphäst pass åt folket!


Kommentarer
Postat av: J

Hahahaha, rovligt inlägg Kvastis

2012-05-30 @ 17:42:52
URL: http://nattstad.se/kissout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0