SVAR.

Anonym om DAD STRIKES AGAIN!:
Du kan inte på fullaste allvar mena att du går klädd sådär?

SV: Det verkar fan inte bättre.. Ber så mycket om ursäkt om det stör dig, eller att du kanske är avundsjuk. It's all up to you ;)

emma
om UTBILDNING I SIKTE.:
Jag vill också plugga, men vet inte vad jag ska plugga för något.. några förslag? :) Tycker om hästar och naturen!

SV: haha jadu, jag är inte så jävla haj på sånt där! Sök på det så kommer det säkert upp massa olika förslag. Men du kan ju alltid läsa Hippologen om du är intresserad för nått sånt?! lycka till :)

Anonym om OH OH, I WAN'T SOME MORE.:
Va kommer ponchon ifrån??

SV: Den kommer från Åhlens!

Alicia om FYNDAR!:
fint!

SV: åh, tack så jätte mycket!

mamma om OH OH, I WAN'T SOME MORE.:
Jag tycker jag sjunger underbart! En repris kanske ;)
 
SV: NEJ tack, klarar mig fin fint!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar; tack sötnos!

2011-01-26 @ 19:02:42
URL: http://mellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0