WORK IT, WORK THAT BITCH CRAZY




Blev en liten utgång igår, inte fel. Men jobbet kallade klockan 8 i morse så blev inte en jätte sen kväll! Skulle kunna sovit bort hela dagen, men nej, istället knegade jag runt där och lekte kock med Micke. Fick titeln kökschef efter dagen. Vet inte hur det gick till med tanke på att jag bara gjorde min extremt goda pastasallad och en carbonara pasta till Lollo. Men ja, men tackar! Anyway sitter jag här nu och det kryper i kroppen på mig som vanligt, jag menar, jag har en heel kväll jag inte har något planerat att göra. Börjar få lite ångest, men jag ska nog kunna komma på något som behövs göras. Typ kolla på film under täcket och sova, 8 arbetsdagar i sträck väntas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0