EY, TÄNK SÅHÄR VA





mys-time, ineget snack om saken. känns som varje dag är en mys-dag. Men inget mig emot, inte alls! Har fetaste träningsvärken, tänkte att den skulle gå bort av lite mer träning, men ae så va inte fallet. I morgon är jag ledig, känns som om det behövs, tänkte göra ingenting och inget, känns som det behövs ännu mer faktiskt. Ska åka till min mysgubbe nu, får inte glömma körkortet (!) Blev tämligen stannad av polisen i söndags, höll på att dö av nervositet. Fick blåsa och när han bad om att få kolla på kökortet skulle jag lite snyggt förklara att det var stulet, trodde jag skulle hamna i fängelse, skämt osido, men här sitter jag!

Kommentarer
Postat av: emma ,

RIGHT BACK AT YOU <3 !

2010-09-21 @ 20:36:51
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0