JÄVLA TANDLÄKAR FAN.

Idag är det en dålig dag, ca, ungefär, typ. Är genom förkyld (hej kom och hjälp mig jag får panik). Orkar inte göra någonting. Var hos tandläkaren i morse, en jävla undersökning, 700kr fattigare och ett konstaterande att jag hade ett fukking hål. Så den 4/6 blir jag ytligare 1060 kr fattigare. PÅ ETT JÄVLA AS LITET HÅL I KÄFTEN. Who give a fuck? Känns ju inte ens. Förövrigt, vem fan vill bli tandläkare? Inte jag iallafall. Bra, då har vi rätt ut det.
Idag är även en utav dem dåliga dagarna för min lilla feta kropp. Kan knappt resa mig upp och går som om jag hade skitit på mig. Att läkarna påstår att jag kan ha reumatism, ääven fast det inte syns på proverna. Well, time will tell. Ont gör det i vilket fall, och nån typ av diagnos måste jag väl få efter alla år. Eller några as starka piller så man blir go i huvä. hä. Måste köpa ny telefon. Note to my self. hej

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Jag betalar 3800 för min + el o sånt då. Ring till dem privata hyresvärdarna om du är ute efter en lägenhet, dem har dem finaste lägenheterna tycker jag! :D

2012-05-02 @ 23:34:25
URL: http://tjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0