TRÅKIG FAKTA.


Tänkte att dagen kanske inte blir så himla dålig iallafall när jag väl vaknat och dragit mig upp ur sängen för att åka till stallet. Så fort jag kom hem så fick jag ett sms och gick direkt och la mig igen. Önskade sedan att jag inte skulle vakna igen. Dan-bannan och jag har iallfall jobbat jävligt effektivt idag, testat vilken mobilkamera som är bäst.

Sen till frågorna om mitt nya liv.. Mindre fest, mera jobb, nyttig mat (lär inte hålla), och mera motion.
Sen var det även en anonym själ som nyss frågat vad min "make" består av, den består av lite slarvigt påsatt solpuder från H&M och mascara från Loreal på det! Yey, tjejen som anstränger sig tänker ni då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0