JAG TYCKER OM ER SÅ..


Jag tänkte bara säga att jag tycker om alla mina vänner, min mamma, alla mina fiender, mina barndomsvänner, mina nya kompisar, falsterbofolket, mina bromance killar, folk jag inte lärt känna, folk på gatan, min grannar, min släkt, min bror, min pappa, min häst, osv osv osv.. jag tycker om er så det gör ont i hela kroppen!
Carro är en såndär tjej som jag är avundsjuk på. Hon lever i nuet och är hur cool som helst. Jag vill vara som henne. Ha hundra bollar i luften och kunna sjunga otroligt bra tillpåköpet! Dagens vill vara med andra ord, 14 år och min brors kompis.. Inte för att jag vill vara någon annan så jävla ofta, men idag så känns det lite så!
Pluset idag är emma, hon är bra. Jävligt bra faktikst. Min böna. Vi ska röja på krogen tills vi är 80+, minst. Kan inte tänka mig något annat.
Dagens andra plus är: "filip (min bror) tyckte det killade för mycket i pungen, vilket han utbrast när vi red" HUGS

Kommentarer
Postat av: emma ,

du är mittt stora plus ! finaste som sagt :) TACK ännu en gång, för att du är så bra <3 och den planen är spikad, 80 bast och ingen kommer tro sina ögon !

2011-03-21 @ 23:50:22
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/
Postat av: hardy

och vi tycker om dig sååååååååååååååååå mycket :)))) <3

2011-03-22 @ 16:50:12
Postat av: Pantzar

YOU are the one.. glöm inte! saknar dig som bara den, helt enkelt för att du är så sjukt bra. "är du vaken draken" FETING PUSS!!

2011-03-22 @ 19:58:49
Postat av: Anonym

VI TYCKER OM DIG OCKSÅ DIN JÄVLA SNYGGA MÄNNISKA! <3<3

2011-03-22 @ 21:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0