HÄJ OCH VÄÄÄÄLKOMMNA TILL HAAAJK.



- Säg erat namn, vad ni älskar resp. hatar och vad ni gillar resp. ogillar.

"Om jag ska säga helt ärligt vad jag älskar så säger jag min syster, min mamma, mina barn. Anledningen till att jag inte säger min fru är att jag inte har en anning om hur det ser ut med den kvinnan om 5 år (!!)"

Första dagen va helt okej på jobbet.. Känns som om det kan bli bra! Jag och Anna har det soft i vilket fall. Nu ska jag snart åka och köpa mig lite lunch. Har ingen ork till att ställa mig och laga nått. Inte fan är jag bra på det heller för den delen! Ska ta min mat och sätta mig utanför min dörr och shteeka i solen! Slutar 22 ikväll igen, jasjkfjakf! HUGS underbaringar PS. idag mår jag så jävla bra!! PUSS

Kommentarer
Postat av: Fridaaaa

jag gillar ditt skärp.

2011-03-15 @ 21:24:21
Postat av: johanna

jag gillar ditt skärp. också björbär! puss

2011-03-15 @ 22:46:30
URL: http://kvistjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0