2011 WOOP


jag får panik på facebook, ALLT handlar om studentveckan. ååååååh jag är sjuuuukligt avundsjuk.. Mår nästan dåligt när jag tänker på det. Blir serriöst deppig i hjärtat. njuuuut säger jag bara! Anyway impuls som jag är färgade jag håret igår, blont? eller något i den stilen. Såja! Jobbar mest hela tiden, hade en ledig dag igår, tro fan att jag hade sjukt mycket att göra innan vi åker till Paris på lördag. Typ fixa pass? Hoppas att det hinner komma så jag kan åka. Annars blir jag ledsen hest. Care face osv..

Blir ävn liten depp på att jag insåg i lördags när jag grillade med Sara och Olivia att jag är äckligt lik blek. Måste sola. Men jag tycker inte om att svettas så detta är dagens ilands.

ett PLUS för veckan är att jag råkat få in 8600kr på mitt konto den 25.e som jag inte hade en anning om vart dom kom ifrån, igår fick jag spec och prisa vare telesnor! Nu kan jag leva flott i paris. HEHE plus att skattenåterbäringen kommer anytime.

Köpte lite glass när jag slutade jobbet nyss, 15 piggelin och en redbull. Nu mår jag!
eeeäh, cirkus i kväll någon?

Kommentarer
Postat av: emma ,

aaah vad man saknar deeet :(:(:(

2011-06-10 @ 12:45:09
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0