SÖNDAG

Sitter och försöker tvinga mig själv in i dushen. Har varit och tränat så är bara allmänt äcklig för tillfället. Kan tänka mig att jag kommer gå till ica innan klockan 8 ikväll tepåköpe och köpa en godispåse att ha till Solsidan, högst troligt och onyttingt! Men det är jag nog värd. Igår sprang jag och mamma på stan i linköping, hittade ett linne och massa tråkiga saker på IKEA. Fick för mig i förrgår att börja möblera om i rummet mitt i natten och då ingick även en rensning av garderoben. Dock får inte alla kläder plats på klädstången längre så jag fick köpa mig en till! Hoppas ni har antecknat det här nu. Hörs

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack kvinnan :) Och jag har precis antecknat vad du skrev förresten! :)

2011-01-16 @ 21:40:47
URL: http://kissout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0