I LOVE SALE.



Gått en sväng på stan, hittade blandannat dessa två. Det svarta halv lurviga är jag ganska jätte kär i. Sen körde jag på lite färg i min tråkiga garderob, nämligen ornage. Kanske blir att ha den ikväll? För Josefine har fyllt år så det blir att dricka nått gott och dansa järnet. Leva livet helt enkelt! Så glad att jag har mina små vänner så jag inte blir vuxen så snabbt.. Jag vill också ha jullov, vara ledig och ta studenten igen. Jag vill inte bli vuxen och ta ansvar.. Staaaackars johanna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fan, jag har letat efter det där tröjan as länge! Va kostade den nu? :)

2011-01-05 @ 17:05:14
Postat av: Anonym

ornage?

2011-01-06 @ 02:07:09
Postat av: johanna

åh, min ordbok is back. Antog dock att du va så pass smart att du fatta att det skulle stå orange ;)

2011-01-06 @ 11:23:27
URL: http://kvistjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0