JAG FIXADE HATTAR ÄVEN DENNA GÅNG!!




Bra kväll. Hände ganska mycket intressant om ni frågar mig. Han till och med få en hel drink över mig på tjejtoan strax innan stängning. Dä ni! Och nej josse, man behöver inte stå i kö och betala igen för att gå in och kissa om man redan har en stämpel.. haha! Tycker även det är bra att jag har koll på mina kompisars bröder så dom inte är otrogna.. Går loss och skäller och frågar va fan han håller på med?!?! får sedan ett lugnt och sansat svar tillbaka "Johanna det här är min flickvän!" Jorå, jag var i mina sinnes fulla bruk. Tur att ni har lilla mig. STRAIIIIIIKE BOOOOOJAAA!

Ps. Prisa vare skatteåterbäring!!!! HUGS

Kommentarer
Postat av: josse

hahahaha jasså det hade jag ingen aning om....

2011-04-12 @ 19:49:21
URL: http://hejjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0