JOBB HELA DAGEN

Som sagt, jobbat hela dagen, men i morgon är jag ledig. Ska bli riktigt skönt. Men sen är det dags igen på onsdag och sen väntas überlånghelg minnsan, skön vecka! Längtar dock till helgen. Tänkte dra mig in i dushen, men det går sådär. Vet ju hur skönt det är när man väl kommer in, men innan dess och efteråt, när man har blött hår och när man fryser, blä. Inte min melodi. Inte alls. Kanske är så att jag vet att jag veerkligen borde städa mitt rum när jag kommer ut ur dushen också, och därmed kommer jag inte ens in. Inte ens värt att spekulera i den frågan alltså. Nu har jag skrivit ett helt inlägg om att jag behöver dusha ungefär, kul läsning, ae! Så gott folk, nu går jag och dushar. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0