I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR

Kom presic hem från bion med bruwdarna, såg i rymden finns inga känslor. Sjukt rolig och bra film, helt klart en tiopoängare, en måbra film samtidigt som den va ganska hemsk! Har ni inte sett den, se den!! Emma och jag kom fram till att vi ville ha en vän som Bill Skarsgård, med en släng av aspergers helst och snyggare frilla. Klockan ringer jobb om några timmar och jag ligger med datan på magen i sängen, även fast jag borde sova, men helt plötsligt är jag inte ett dugg trött. Kan hända att jag inte är lika pigg i morgon bitti.

"Ser du inte gula siffran på bilden har du klamydia, Emma: Var är siffran? Ser ni siffran?!"




Kommentarer
Postat av: emma ,

HAHAHHA, sifffran alltså ! blev ju livräddd. helt tyst i salen med. sköööööööönt. och jaa, en sån vän ska vi hitta oss johannnnis.

2010-09-08 @ 23:09:59
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/
Postat av: johanna

haha, gumman då! ah, lätt. Kan nog vara svår hittad dock :(

2010-09-10 @ 22:54:05
Postat av: emma ,

mmm, tyvärrr :( vi får hafffa bill alltså!

2010-09-11 @ 20:12:11
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0