HELGEN


Bishops arms/Elite Grand Hotel
Jobbade inatt, mh och det var bland det värsta jag varit med om. Men ändå roligt på något sett alltså. Hade både ont i kroppen och i huvet när jag slutade. Men som sagt, skönt folk och två Redbull livade upp stämningen. Hämtade ett par söta killar på max efteråt och åkte till Åby, somnade efter mycket om och men som en prinsessa brevid Martin luther king! Vaknade dock med känslan av att vara bakis av någon anledning, men kanske berode på att vi hade sovit 4 timmar. Så resten av dagen tillbringades i sängen framför blandannat Bad Boys II. Ikväll är det dags för Emmas och min söndags dejt. Skönt värre. Sen drar jag vidare till Åby på film kväll! Mööös. Mycket som ska hinnas med en ledig söndag som denna. Men först ska jag slänga mig in i dushen. Nu vet ni hur det ligger till! Tack hej tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0