14.18

Hoppade upp tidigt idag, några nötter som tyckte att jag skulle fixa biljetter tills nästa helg nere på Carlings. Och titt, det fixade juhanni lite lätt sådär! Planerade även nästa helg igår kväll. Har en känsla av att det kan bli ganska grymt. Ganska galet. Nyss kollat reprisen av Circus Möller, sjukt klockrent program! Roligt hela tiden, typ, kollade på det igår också, lika bra idag. Ikväll ska jag som sagt jobba, fast att jobba natt är inte min grej. Är en morgon människa, knappast kvälls människa. Men det blir bra, bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha kollade på Måns Möller när jag kom hem igår ;) Bonden (L) FYFAN haha

2010-10-23 @ 15:03:24
URL: http://kissout.blogg.se/
Postat av: emma ,

bästa juhannni! nästa helg komme bli så grym :D och jag älskar att ha saker att se fram emot!

2010-10-23 @ 19:32:42
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/
Postat av: m-m-m-aaaatilda

Du råkade inte tänka på mig när du hämtade biljetter?

2010-10-23 @ 19:51:44
Postat av: Johanna

Jag fick lägga ut pengar åt alla och hade inte mer pengar än till fyra biljetter. Finns kanske kvar på Carlings. annars har jag en fri biljett!

2010-10-24 @ 18:29:21
Postat av: Anonym

Om jag börjar känna mig lite bort glömd ?njaaa lite.

2010-10-25 @ 16:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0