Utkast: Nov. 4, 2010

Känns som jag hunnit med mycket idag. Tryckt i mig en äppelpaj med Martwin på stan. Mött upp mamma och jesper för att fika och sedan sprungit med dom på stan. Kom inte hem tomhänt idag heller .. suck. Sedan har jag mest fördrivit timmar i stallet med vetrinären eftersom totton gått och fått kolik mitt i allt, bläsh. Nu vill jag bara ha lördag, aurora, emma och dansa järnet på Hugo. Rensa huvet! Men innan dess ska jag sova, eller ae jag ska göra en jävla massa saker.. MEN nu är jag så trött att jag skulle kunna somna stående. Har förövrigt sjukt kul åt alla fula gubbar på min nya msn, som jennifer så fint fixade åt mig. Datatekniker som jag är, he-he! So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0