TAXFREE

Älskar när föräldrarna kommer hem från utlandet och dem har med sig massa presenter och gott godis hem! Jag har i vilket fall fått nya brittan parfymen som luktar mums muma och en mascara, vilket var ett stort behov. Och en hel massa godis, vilket jag kanske var i mer behov av .. eller inte. Fick en chokladkalender plus ett par JAG HJÄRTA MORGAN trosor av söta Sofia när hon hade varit i Ullared, grymt. Tack! Taggar för tillfället inför pensionär jävlar, underbart program, typ min humor rakt igenom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA! Aee DH är för geekar, och jag väntar ju på Cata innan jag ska börja spela igen, kan du hälsa ;)

2010-11-15 @ 20:35:08
URL: http://kissout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0