SVAR TILL ..

Alexx om inlägget Utkast: Nov. 8, 2010:
jag håller med. men ska köpa 4:an ändå. Ganska stor skillnad på kameran tycker nog jag. iförsig har jag inte fottat så mycket med 3an. annars tycker jag inte att det är någon alls typ. går kanske lite fortare ed 4an? är det ända jag kan säga då pappa har 3an och gabi 4an. Men nu är ju inte jag någon expert på långa vägar ;) men 3an är MYCKET snyggare och smidigare!!

SVAR: Ah, 3an är mycket snyggare. Men med tanke på att 4 ändå kostar mer så kanske det är ovärt för att få liite bättre kamera. Och ja, 3 verkar smidigare. 4 är ju jätte kantig och dan : haha, nej jag är inte heller experten. men vi kan ju låtsas! Förresten, va heter din blogg? och du har väl inte sånt där töntigt lösen fortfarande??! PUUUUS

Whilma om inlägget MY BABY IS BLUE:
Tack för tipset tjejer! Funkar ishockey och hångel lika bra?

SVAR: Grejen är den W att hockey kan vara det mest oromantiska jag hört.. Att fråga om jag och jenny vill följa med är ännu oromatiskare ;) höhö. Men, jag tror att det kan bli bra, ta på dig lite lite kläder.. så råkar du frysa. Då tar han av sig sin jacka och ger till dig.. sen är det bara att hångla på. Lite film insperear sådär! GOOD LUUK CHUCK

Kommentarer
Postat av: Alexx

öhh, joo tänk för att hon har såntdärnt larvigt lösen!!!!!! ;) men får väl testa att ta bort det igen då ett tag kanske. så jag inte blir lika larvig!! http://alexxkjorsvik.blogg.se/

När ska du komma och rida dåååå?

2010-11-09 @ 12:52:19
Postat av: W

Sorry brudar men hockey inställd. Uppflyttat till helgen. Haha, och på kommentaren om att ni två skulle få följa med svarar jag inte ens ;)

2010-11-09 @ 17:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0