HAR KOMMIT PÅ ..

Att jag är en människa som behöver något att se fram emot. Har jag inget att se fram emot så känns veckorna så himla mycket tråkigare, långa och meningslösa liksom. Så ah, jag är en tjej som behöver saker att se fram emot helt enkelt. Som nu i helgen tex, ska ösa på Hugo på fredag. (fredag, tjena mittbena, men va gör man inte för en vän) och då blir jag helt plötsligt mycket mer pepp på att veckan ska gå fort och att helgen antagligen kommer bli grym. Det blir liksom att man går runt med ett extra leende på läpparna för att man vet att man ska göra nått kul med bra människor. Sen vet jag dock för tillfället att det här är min sista lediga helg innan jul. sug! Men det har ju aldrig hindrat mig förr för att ösa kan tyckas. Tur att jag är en viking.. hehe. Ae nu ska jag fortsätta sitta och tjurar över att det bara finns gula och oranga winegum kvar i påsen.. hörs


Kommentarer
Postat av: J E N N Y

puss min fina <3

2010-11-17 @ 22:38:29
Postat av: johanna

puss tillbaka min fina!

2010-11-17 @ 23:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0