LISTAN MED STORT L.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag tog studenten, fixade mig jobb, träffade en söt kille, planerade en resa med min vän, osv, osv.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, så ja de gjorde jag väl.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ae, dåligt med kids här.
4. Dog någon som stod dig nära? ja.
5. Vilka länder besökte du? Kommer inte ihåg vart det var vi var. Åker varje år sen vi var små så håller inte kollen längre!
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Nja, mer tid med mina vänner kanske. Dom är så bra (!!!)
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Helt klart hela studentveckan. Men mest kommer jag nog minnas 26 Juni.
8. Vad var din största framgång 2010? Det är nog att jag klarade skolan och att sedan skaffa mig ett gäng jobb.
9. Största misstaget? Att ge jenny en födelsedags present.. Nu måste jag väl följa den här trenden..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Frisk som en nötkärna.
11. Bästa köpet? Måste man välja ett av alla?
12. Vad spenderade du mest pengar på? My gosh, kläder..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, martin gör mig alltid glad. PLUS en resa till paris och disney land i sommar! gött
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Alla hits från studentveckan. men måste jag välja en blir det nog we no speak americano.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag nog. Det var varit ett jäkla bra år helt enkelt!
16. Vad önskar du att du gjort mer? önskar inte att jag skulle gjort nått mer.. Har gjort det mesta. meeen, kanske käftat emot mer mot små töntar som inte har nått liv och istället följer andras som en hök. men palla liksom.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit så cool.
18. Hur tillbringade du julen? Med hela feta släkten. och snyggingar.
19. Blev du kär i år? Yes.
20. Favoritprogram på TV? desperata, cugar town, pensionärsjävlar osv.
21. Bästa boken du läste i år? har inte läst nån.. Eller jo kanske nån lärobok i skolan, men högst icke trovärdigt. 
22. Största musikaliska upptäckten? Oskar Linnros/daniel adams ray. kanske..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar, kläder. (?)
25. Något du önskade dig men inte fick? nej, inte vad jag minns.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Början av den på 12 slaget var jag på krogen med mina vänner och öste. På morgonen blev jag väckt av familjen med sång och 2 panodil och ett glas oboy. Sen kom Martin med packet och blommor! Sen kom även släkt och vänner.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ah, slippa stalkers.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Johanna all in..
29. Vad fick dig att må bra? Alla bra människor som gör mig glad.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Herr Martin eklund. Men ae, vet inte. Jag har inte bestämt ännu vem mitt frikort går till. höhö.
31. Vem saknade du? Malin.
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj, det är väldigt många.. ni vet vilka ni är hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha braig lista! Men som sagt, mindre cool nästa år. Tror jag snor den här av dig ..

2010-12-21 @ 20:40:39
URL: http://kissout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0