JULKLAPPAR FOO SHOO.

Herre jesus, sitter i soffan och kollar på HANDBOLL. Jorå ni hör rätt. Men jag har ju bra sällskap så jag överlever! Har gått på stan med Mr Eklund och random människa idag för att hitta julklappar. Fast det var mest Martin som köpte kläder till sig själv. Jag höll i pengarna för en gångs skull. Käkade även god lunch och slirade runt i bilen! Har tjatat hela dagen om att jag vill ha julafton NU, och det vill jag verkligen. Brukar inte ha sån längtan men just nu längtar jag något helt galet. Eller mest längtar jag väl efter julklapparna och Kalle.. Busted!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem längtar INTE till julafton liksom? Klappar och Kalle och Tomten <3

2010-12-19 @ 19:26:56
URL: http://kissout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0