ETT HELT HALVT ÅR.

Ligger nerbäddad i min säng med en chips påse och ett glas cola och mina nya lurviga sköna strumpor. Väntar på min prins som som är påväg hem från Dalarna som jag även har spenderat ett helt halvt år med idag ska anlända, puss på dig! Mår typ.. skit, så fira får vi göra en annan dag, ikväll blir det enbart mys. Kan även tilläga att mellandagsrea är överskattat eller nått. Satan i gatan va mycket folk och typ gamla höst kläder som ändå inte är nåttt roliga. Fast det är klart, det finns undantag. De gör det..

Kommentarer
Postat av: freja

ska du säga! ;)

2010-12-26 @ 21:15:31
URL: http://frejaanna.blogg.se/
Postat av: tjocka korven

heeej johanna. du luktar lite fijs, höhöhö<3

2011-01-05 @ 16:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0